teledyski step records

 

Wersja pod YT:

  • 720p, 1080p, 4K (z kaszetami jeśli potrzeba)
  • 10-12 MB bitrate (720p, 1080p)
  • kontener mp4 (H.264/AVC)
  • bez przeplotu (progressive)
  • min 24 fps klatek na sekundę
  • dźwięk stereo, 16 bit, 48 kHz (opcjonalnie 44.1)

POCZĄTEK KLIPU

Nowe wytyczne:

1. Loga powinny się pojawić bez tła na na obrazie video, chyba że nie ma innego wyjścia to mogą być na czarnym tle. Paczka do pobrania grafik znajduje się na dole.

2. Jako pierwsza pojawia się plansza z naszymi logotypami (plansza1_Step_Records.png lub lansza1_Prima_Sort.png ). Na tej planszy nic nie zmieniamy. Czas wyświetlania ok. 3-5sek. ( jeśli klip leci na Step Records to używamy planszy1_Step a jeśli na Prima Sort to plansza1_Prima)

Przykład Step Records: https://drive.google.com/file/d/1LfkVIJnNSB7cn-u-BjIt1xTdnP5VL_Cf/view?usp=sharing

Przykład Prima Sort: https://drive.google.com/file/d/1XJVq9guez4U8949WDmR_qSSIU1-PkTQv/view?usp=sharing

3. Jako druga wlatuje plansza z logotypami dodatkowymi TUTAJ NALEŻY USTALIĆ NA POCZĄTKU Z PM JAKIE LOGÓWKI BĘDĄ POKAZYWANE (przykładowa plansza2_47.png lub  przykładowa plansza2_PAT_47.png) tu mogą znaleźć się loga dodatkowe w tej samej formie jeśli jest taka potrzeba. Czas wyświetlania ok. 3-5sek.

Przykład Step Records: https://drive.google.com/file/d/1M70rcD4TFuG7h06oStKCyYo7nmv-NSMg/view?usp=sharing

Przykład Prima Sort: https://drive.google.com/file/d/1gNPYUbqLvTn1iV7V2x_Fy-ZJG0m2XMkl/view?usp=sharing

4. Potem po kilku sekundach wlatuje chmurka z okładką. Czas wyświetlania ok. 5sek.

Jak chodzi o chmurki to należy skontaktować się z Project Managerem w celu ustalenia wytycznych dot. logówki pod danego artystę.

Przykład Step Records: https://drive.google.com/file/d/1XizqgRmdJ5U4JkAG_HYzIvz6CFhNuKtF/view?usp=sharing

Przykład Prima Sort: https://drive.google.com/file/d/1eaLqfmLRkCuz0KwAHU2HG3xQbIUdiiCQ/view?usp=sharing

*Zabrania się ingerowania w kolorystykę, formę i kształt logotypów. Logotypy muszą być umieszczane na klipach w formie udostępnionej do pobrania przez wytwórnię.

KONIEC KLIPU

5. Na końcu powinno pojawić się logo “Preorder – Premiera w Twoim domu” też najlepiej na obrazie video, chyba że się nie da to na czarnym tle – podsyłam w załączeniu jak plansza 3.

Przykład na tle: https://drive.google.com/file/d/1BS3VzAxP5G2GVVtrnEryFHUHJXThXK5J/view?usp=sharing

Przykład bez tła: https://drive.google.com/file/d/18qrFVddJXaXuau9Tt1iIygtEA_BiPWc7/view?usp=sharing

Paczka logówek do pobrania znajduje się tutaj:

https://drive.google.com/drive/folders/1TnWmLMklGGP1nl_do6UQUxPTxMSWqR8P?usp=sharing

W razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się z PM danego projektu.

Klip powinien być dostarczony do Project Managera na 48-72 godzin przed premierą na YouTube.

PRZYKŁADOWE VIDEO:

Wersja pod TV:

Wraz z wersją pod premierę na YT, ekipa filmowa zobowiązana jest do dostarczenia Project Managerowi wersji bez logotypów, chmurki, planszy oraz przekleństw, która zostanie wykorzystana pod promocję w TV, z zastosowaniem następujących parametrów technicznych:

  • 720p, 1080p, 4K (z kaszetami jeśli potrzeba)
  • 50 MB bitrate
  • kontener mp4 (H.264/AVC)
  • bez przeplotu (progressive)
  • min 24 fps klatek na sekundę
  • dźwięk stereo, 16 bit, 48 kHz (opcjonalnie 44.1)
  • audiobitrate stały, 320 kbps

Trailery social media (FB, IG):

Wykorzystujemy trailery w proporcjach kwadratu w rozdzielczości 1080*1080 px oraz pionowe 608*1080px. Czasy trwania trailerów to około 10 – 20 sekund.

Trailer jest formą reklamy klipu, więc powinien pokazywać najlepsze momenty, jakiś chwytliwy/ciekawy urywek np. z refrenu lub inny. Drugie rozwiązanie to takie, że trailer zapowiadający premierę może być na samym bicie bez rapowania i nie zdradza za dużo żeby zachęcić widza do zobaczenia więcej. To już zależy od konkretnego przypadku i od samego artysty jaką formę woli. Obie są dopuszczalne.
 
PRZYKŁADOWE TRAILERY:
 
  •