teledyski step records

 

Wersja pod YT:

  • 720p, 1080p, 4K (z kaszetami jeśli potrzeba)
  • 10-12 MB bitrate
  • kontener mp4 (H.264/AVC)
  • bez przeplotu (progressive)
  • min 24 fps klatek na sekundę
  • dźwięk stereo, 16 bit, 48 kHz (opcjonalnie 44.1)

POCZĄTEK KLIPU

Logotypy początkowe (wszystkie koniecznie umieszczone na czarnym tle):

  • logówka Step Records na środku obrazu, na około 1.5 sekundy. Do pobrania: Wersja_fullHD, Wersja_4K
  • logówka Preorder.pl wyśrodkowana, na około 1.5 sekundy. Do pobrania: Wersja_fullHD, Wersja_4K
  • logówka Patriotic (dodatkowo lub zamiennie logówki LuxxAll, 47, High Life lub Prima Sort w zależności od placementu), wyśrodkowana, na około 1.5 sekundy. Kliknij, aby pobrać logotypy w wersji 4K oraz full HD.
  • chmurka ze szczegółami utworu i klipu (informacje o artyście, płycie, roczniku, gościach, produkcji, ekipie filmowej) na 5-6 sekund, po logówkach. Dostarczana przez Projekt Managera. Zastępuje ona wszelkie logotypy ekip filmowych. Czas wyświetlania chmurki około 3-6 sekundy.
  • wyświetlane logówki powinny posiadać jednolitą (najlepiej białą) kolorystykę.

WIELKOŚĆ LOGOTYPÓW POWINNA BYĆ TAKA JAK W PRZYKŁADOWYM VIDEO

KONIEC KLIPU

  • opcjonalnie – plansza zachęcająca do zamawiania preorderów. Dostarczana jest na bieżąco, w trakcie współpracy. Różni się w zależności od tego, dla którego z naszych artystów tworzony jest teledysk.
  • Ostatnie 6-9 sekund video, to czarne tło z instrumentalem utworu danego artysty (muzyka na końcowe sekundy video ustalana jest z Project Managerem), na którym umieszczane są ekrany końcowe.

*Zabrania się ingerowania w kolorystykę, formę i kształt logotypów, które składają się z logotypu i hasła / sloganu tuż pod nim – mała czcionka. Logotypy muszą być umieszczane na klipach w formie udostępnionej do pobrania przez wytwórnię.

*Ekipa filmowa zobowiązana jest do dostarczenia wytwórni 15 sekundowego teasera klipu w rozdzielczości 1080×1080 pod Instagram wytwórni i artystów.

*Klip powinien być dostarczony do Project Managera na 72 godzin przed premierą na YT.

Wersja pod TV:

Wraz z wersją pod premierę na YT, ekipa filmowa zobowiązana jest do dostarczenia Project Managerowi wersji bez logotypów, chmurki, planszy oraz przekleństw, która zostanie wykorzystana pod promocję w TV, z zastosowaniem następujących parametrów technicznych:

  • 720p, 1080p, 4K (z kaszetami jeśli potrzeba)
  • 50 MB bitrate
  • kontener mp4 (H.264/AVC)
  • bez przeplotu (progressive)
  • min 24 fps klatek na sekundę
  • dźwięk stereo, 16 bit, 48 kHz (opcjonalnie 44.1)
  • audiobitrate stały, 320 kbps