teledyski step records

 

Wersja pod YT:

  • 720p, 1080p, 4K (z kaszetami jeśli potrzeba)
  • 10-12 MB bitrate (720p, 1080p)
  • kontener mp4 (H.264/AVC)
  • bez przeplotu (progressive)
  • min 24 fps klatek na sekundę
  • dźwięk stereo, 16 bit, 48 kHz (opcjonalnie 44.1)

POCZĄTEK KLIPU

Logotypy początkowe (wszystkie koniecznie umieszczone na czarnym tle):

  • logówka Step Records na środku obrazu, na około 1.5 sekundy. Do pobrania: Wersja_fullHD, Wersja_4K
  • logówka Preorder.pl wyśrodkowana, na około 1.5 sekundy. Do pobrania: Wersja_fullHD, Wersja_4K
  • logówka Patriotic (dodatkowo lub zamiennie logówki LuxxAll, 47, High Life lub Prima Sort w zależności od placementu), wyśrodkowana, na około 1.5 sekundy. Kliknij, aby pobrać logotypy w wersji 4K oraz full HD.
  • chmurka ze szczegółami utworu i klipu (informacje o artyście, płycie, roczniku, gościach, produkcji, ekipie filmowej) na 5-6 sekund, po logówkach. Dostarczana przez Projekt Managera. Zastępuje ona wszelkie logotypy ekip filmowych. Czas wyświetlania chmurki około 3-6 sekundy.
  • wyświetlane logówki powinny posiadać jednolitą (najlepiej białą) kolorystykę*.

WIELKOŚĆ LOGOTYPÓW POWINNA BYĆ TAKA JAK W PRZYKŁADOWYM VIDEO (poniżej).

*Zabrania się ingerowania w kolorystykę, formę i kształt logotypów. Logotypy muszą być umieszczane na klipach w formie udostępnionej do pobrania przez wytwórnię.

KONIEC KLIPU

  • oturo_Preorder.mp4 – ostatnie 7-8 sekund video, to outro Preorder dodane na końcu klipu, na którym umieszczamy ekrany końcowe. Outro jest w wersji bez dźwięku, więc trzeba podłożyć audio – najlepiej instrumental lub fragment utworu użytego w danym klipie. Może też być fragment kolejnego utworu artysty, który jest zaplanowany jako kolejny klip (info od Projekt Managera). Outro Preorder do pobrania – pobierz w wersji fullHD lub pobierz w wersji 4K.
  • plansza Preorder (opcjonalnie)plansza zachęcająca do zamawiania preorderów albumu danego artysty. Dostarczana jest na bieżąco, w trakcie współpracy przez Projekt Managera. Powinna się znaleźć na końcu klipu – przed powyższym outrem Preorder. Czas trwania to około 4-5 sekund. W czasie wyświetlania tej planszy również powinno być podłożone to samo audio, o którym mowa w powyższym akapicie (instrumental lub fragment utworu). Audio powinno być zsynchronizowane jako całość – bez przerwy pomiędzy planszą i outrem Preorder.

Klip powinien być dostarczony do Project Managera na 48-72 godzin przed premierą na YouTube.

PRZYKŁADOWE VIDEO:

Wersja pod TV:

Wraz z wersją pod premierę na YT, ekipa filmowa zobowiązana jest do dostarczenia Project Managerowi wersji bez logotypów, chmurki, planszy oraz przekleństw, która zostanie wykorzystana pod promocję w TV, z zastosowaniem następujących parametrów technicznych:

  • 720p, 1080p, 4K (z kaszetami jeśli potrzeba)
  • 50 MB bitrate
  • kontener mp4 (H.264/AVC)
  • bez przeplotu (progressive)
  • min 24 fps klatek na sekundę
  • dźwięk stereo, 16 bit, 48 kHz (opcjonalnie 44.1)
  • audiobitrate stały, 320 kbps

Trailery social media (FB, IG):

Wykorzystujemy trailery w proporcjach kwadratu w rozdzielczości 1080*1080 px oraz pionowe 608*1080px. Czasy trwania trailerów to około 10 – 20 sekund.

Trailer jest formą reklamy klipu, więc powinien pokazywać najlepsze momenty, jakiś chwytliwy/ciekawy urywek np. z refrenu lub inny. Drugie rozwiązanie to takie, że trailer zapowiadający premierę może być na samym bicie bez rapowania i nie zdradza za dużo żeby zachęcić widza do zobaczenia więcej. To już zależy od konkretnego przypadku i od samego artysty jaką formę woli. Obie są dopuszczalne.
 
PRZYKŁADOWE TRAILERY: